DIGITALIZACIJA UTJEČE NA KUPCE KUĆA I NAMJEŠTAJA: Proizvođači, hitno izradite svoje aplikacije!

Kohlbach / KBE Bioenergie

Poznato je kako SAD prednjači u globalnim trgovačkim trendovima, primjeni umjetne inteligencije te u digitalizaciji. Odobrenje kredita sada se šalje klijentu na mobilni telefon, a kupovine i prodaje kuća i stanova odvijaju se sve više u digitalnim formama i oblicima.

Nacionalno udruženje kupaca i prodavača kuća ističe kako je stasala nova generacija kupaca – milenijalci koji trenutno predstavljaju najveću američku skupinu kupaca kuća, što je uzrokovalo značajnu promjenu prodajnih metoda kod brokerskih i financijskih tvrtki, koje su bile tijekom prošle godine prisiljene preusmjeriti prodajni fokus na digitalni prostor. Mnoge tvrtke stvaraju vlastite aplikacije i novu komunikacijsku tehnologiju za kupce, kako bi proces kupnje, prodaje i financiranja kuće i opreme bio lakši i mobilniji.

Milenijska generacija predstavlja ”prvi digitalni val” kupaca kuća i oni, kao ”digitalni domoroci” očekuju da trebaju brzo i učinkovito pregledati sve detalje kupovine sa svog pametnog telefona. Zapravo, tradicionalne kreditne metode koje slijede kupoprodaju bile su obično u papirnatoj formi, no sada se drastično pojednostavljuju i prilagođavaju digitalnom trendu, odnosno novoj generaciji kupaca.

Mnogi prodavatelji sada izrađuju nove web stranice s interaktivnim mapama koje pokazuju koliko se kupaca interesiralo za kupnju, kada je to bilo te odakle su kupci, koliko su stari i obrazovani te kakve stanove i kuće potražuju. Stručnjaci upozoravaju kako će ubuduće biti obavezni i lako dostupni podaci o prodaji u stvarnom vremenu te kako se bez mapiranja kupca koja imaju za cilj mjerenje potražnje na tržištu neće moći poslovati jer novi milenijski kupci žele prije kupnje ”pronjuškati” sve o nedavnim prodajnim aktivnostima prodavača, te koliko drugih kupaca pretražuje u sličnom cjenovnom rasponu unutar traženog područja.

Comments are closed.