TARKETT ZABILJEŽIO PAD PRODAJE OD SKORO 8%: Sportski podovi pali za 12%

Kohlbach / KBE Bioenergie

Švedski multinacionalni podni proizvođač Tarkett je u četvrtom tromjesečju 2020. zabilježio pad prometa od 7,9%  (619,1 mil. EUR) čime je postalo jasno kako su se prodajni rezultati u svim tromjesečjima razvijali negativno (Q1 -2,2%, Q2 -20,5%, Q3 -14,4%).

U četvrtom tromjesečju slabija prodaja je uglavnom bila posljedica valutnih učinaka. U prethodnim mjesecima promet su prije svega opteretili učinci pandemije, kao i hakerski napad u drugom tromjesečju, dok tada valutni učinci nisu bili od velike važnosti.

Uvjeti prodaje u četvrtom tromjesečju bili su bolji od očekivanih, posebno u stambenom segmentu koji je pokazivao solidnu potražnju za podovima, ali tvrtkin promet je smanjen u svim regijama, iako je kao pozitivan primjer istaknut razvoj tržišta u Njemačkoj i Francuskoj. U odjelu Sjeverne Amerike generirano je 152,3 mil. EUR, što predstavlja pad od 8,5% , dok je u sportskom odjelu, koji konsolidira poslovanje sa sportskim podovima, promet smanjen za 12,2% na 113,0 mil. EUR.

Comments are closed.