Održan sajam podova u Šangaju. Pan Parket zadovoljan poslovnim kontaktima

Od 25.-27.03. održan je Domotex Asia/China Floor, najznačajniji sajam podova na azijskom i kineskom tržištu. Pod koordinacijom stručnjaka sajamske kuće Deutsche Messe iz Hannovera, koji su uspješno transformirali i prilagodili svoj brend potrebama kineskog tržišta, održana je ova zapažena specijalizirana sajamska manifestacija na izložbenoj površini od preko 130.000 m2 i s 1.200 izlagača iz 35 zemalja, što ovaj sajam čini najznačajnijim u Aziji i vrlo važnim na globalnoj razini. Kina je u 2012. prodala 312 mil. m2 podova, što je svrstava u kategoriju najvećih svjetskih proizvođača, ali i kupaca, jer istovremeno otvara njeno tržište za mnogobrojne dobavljače parketa koji žele doći do sve više dobrostojećih kineskih kupaca. «Zeleno i Inovativno» glavne su poruke ove manifestacije na kojoj je preko 45.000 posjetitelja iz 107 zemalja moglo sudjelovati u mnogobrojnim stručnim skupovima, konferencijama i interaktivnim sadržajima. Ove godine sajam su posjetili i hrvatski proizvođači parketa koji su se u posljednjem desetljeću značajno afirmirali na svjetskom tržištu, posebice u dijelu proizvodnje masivnog parketa. Daniel Smiljanić, vlasnik tvrtke Pan Parket smatra da hrvatski parket ima dobre šanse u dijelu ponude europskog parketa, za koji Kinezi pokazuju interes.