Najveće ovogodišnje predstavljanje projekta bit će na Zagrebačkom velesajmu tijekom trajanja sajma AMBIENTA, gdje se planira niz marketinških aktivnosti kako bi se pojam drva i drvnih proizvoda približio posjetiteljima i javnosti. Prostor za predstavljanje projekta je, kao i prošle godine osiguran u paviljonu 1 na štandu od skoro 300 m², a naslov ovogodišnje izložbe je: „Šuma priča bajku o drvu“. Za opremanje glavnog štanda predviđeni su izlošci domaćih proizvođača a planiraju se predstaviti i tri tematske izložbe, zapravo komplementarne postave u vezi s povijesti drvne industrije u periodu od 1930. do 1990., o radu šumarske savjetodavne službe te o potencijalu korištenja drvne biomase koja je danas apsolutni svjetski hit, poglavito u kontekstu europske energetske strategije koja favorizira upravo održive i obnovljive izvore energije. Na AMBIENTI se u vezi sa projektom DRVO je PRVO organizira niz stručnih skupova i događanja s time da će središnje predstavljanje ove društveno odgovorne kampanje započeti u Zagrebu već 10. listopada i to zanimljivim edukativno-marketinškim programom na Trgu Bana Jelačića. Nakon godinu dana provođenja kampanje DRVO je PRVO, može se zaključiti da je ovaj projekt, pokrenut upravo na prošlogodišnjoj Ambienti doživio dobar prijem u najširoj javnosti. Unatoč još uvijek manjoj uporabi drva po glavi stanovnika od zemalja slične šumovitosti, vidljivo je da je domaće stanovništvo sve više naklonjeno proizvodima od drva i da pozitivno tumači prednosti poput prirodnosti, obnovljivosti i snažnog ekološkog potencijala drvnih proizvoda. Gradnja drvom sve više postaje sinonim za zdravo življenje, a glavni simbol kvalitete namještaja je u provedenim istraživanjima bio upravo slavonski hrast, što je dugoročno s obzirom na veliki potencijal jačanja domaćeg tržišta vrlo ohrabrujuće, kako za drvoprerađivače, tako i za sve podupirajuće institucije koje posljednjih godina ulažu velike napore u sektorsko restrukturiranje.