SPAČVA I DALJE U MEDIJSKOJ OFENZIVI: Kakve će biti posljedice javnih prozivki za sirovinu?

Veliki prijepor u sektoru izaziva intenzivno medijsko apostrofiranje sirovinskih pitanja, uglavnom od strane vinkovačke Spačve, koja je kroz medije označila ugovaranje sirovine kao “kartelsko udruživanje” a prošli tjedan su krenuli s objavom promo članaka poput onog na net.hr. Prepucavanja kroz medije su vrlo štetna i dionici misle da je to isključivo individualna strategija, koja može pomoći nekim pojedinačnim subjektima i poslovnim interesima, što je legitimno, ali može imati trajan i štetan učinak na konkurentnost i imidž sektora u domaćoj i inozemnoj javnosti. Neke tvrtke su ogorčene trajanjem, ali i daljnjim inzistiranjem na medijskim obračunima. Andrija Gotovac iz tvrtke Ciprijanović smatra kako se već mjesecima na svim sastancima raspravlja o samo jednoj tvrtki i njihovim nerealnim zahtjevima na koje Udruženje nije moglo udovoljiti. U rasprave po medijima uključuju se sada i lokalni političari, jer očito vide priliku da pomognu svojom tvrtkama, no pravila su jedinstvena i vrijede za sve tvrtke, smatra Gotovac. Važno je da sve procedure oko sirovine budu i dalje transparentne i onda neće biti prostora za neargumentirane napade od kojih trpi sektor, ali posebno finalisti, ističe Mario Vučko iz grupacije Florian. Mi ne kontroliramo medijski prostor i ne utječemo na interes medija za ovu temu, ali se argumentirano žalimo jer smo ostali bez hrasta, smatra Ivan Perković iz Uprave Spačve.

Comments are closed.