Siječanjski sajmovi za hrvatske tvrtke završili uspješno!

Nastupom na tri siječanjska sajma koji su se održali u Njemačkoj u Münchenu, Hannoveru i Kölnu, hrvatski proizvođači parketa, prozora i vrata te namještaja dokazali su da se mogu nositi uz bok sa svjetskom konkurencijom. BAU München najveći je sajam graditeljstva u Europi; hrvatske su tvrtke ovdje nastupile na 70 m2 po drugi put. DOMOTEX Hannover je najvažniji sajam podnih obloga u svijetu a hrvatski proizvođači parketa, prozora i vrata ovdje nastupaju već devet godina za redom. Ove su godine svoje proizvode izložili na impozantnih 600 m2 te su izazvali veliko zanimanje posjetitelja ali i priznanje europskih kolega. IMM Cologne je najznačajniji namještajski sajam u Europi, a domaći proizvođači ovdje su nastupili već treći put. Osim skupnog izlaganja, poseban uspjeh zabilježila je namještajska linija ELEMENT, koja je rezultat domaćeg dizajnera (Nikola Radeljković), domaćeg proizvođača (DIN Novoselec) i domaćeg menadžmenta (INTERA d.o.o.). ELEMENT je bio izložen u paviljonu 11 u kojem se ne može izlagati zato što platiš štand, već izlošci prolaze strogu kontrolu te moraju odgovarati visokim dizajnerskim i inovativnim zahtjevima. U doba krize, hrvatski su drvoprerađivači i proizvođači namještaja itekako pokazali hrabrost jer upravo je ovo vrijeme za traženje novih tržišta i učvršćivanje tržišnih pozicija. Naime, na svim je sajmovima očit pad izlagača i posjetitelja, a o razmjerima krize govore i podaci da su izlaganja otkazale i neke od najvećih namještajskih industrija, kao što je španjolska. O ostalim zanimljivostima i trendovima više u pisanom izdanju.