Raste tržište kuhinjskog namještaja na 5 najvećih EU tržišta

Jedna od vodećih internetskih stranica za istraživanje tržišta i sastavljanje izvješća o svjetskim tržištima, www.researchandmarkets.com, objavila je izvješće u kojem se navodi da tržište kuhinjskog namještaja na pet najvećih europskih tržišta napreduje sporo, ali sigurno. Tržište raste kvantitetom, ali i kvalitetom proizvoda, budući da su i zahtjevi kupaca sve veći u pogledu kvalitete. Kuhinja sve više postaje statusni simbol te znatno nadopunjuje funkciju dnevnog boravka. Također, sve je više zahtjeva za izradom kuhinje po mjeri i to ne više velikih kuhinja, nego sve manjih, ali funkcionalnijih. Najveće EU tržište kuhinja je Njemačka na kojoj se prodaje veliki dio domaće proizvodnje koja je značajna i u svjetskim razmjerima (npr. Poggenpohl kuhinje imaju planetarni statusni simbol i percipiraju se u svijetu slično automobilskoj marki Mercedes). Istovremeno kada je Njemačka sa svojih preko 80 milijuna stanovnika u pitanju treba istaknuti da se radi o tržištu za koje se bore svi europski proizvođači kuhinja, posebno talijanski kuhinjari, poznati po velikom udjelu i miksu dizajna te avangardnih modnih detalja koji nerijetko određuju svjetske trendove u proizvodnji kuhinja.