Prostoria uložila 100.000 EUR za novi štand na sajmu namještaja u Koelnu

Renomirani hrvatski proizvođač ojastučenog, ali i sve više masivnog namještaja, Prostoria priprema remake svoga sajamskog nastupa na glavnom svjetskom sajmu namještaja IMM 2017, koji će se sredinom siječnja održati u njemačkom Koelnu. Za nas je IMM najvažniji sajam i ove godine smo se više posvetili samom  nastupu, od novog štanda do novog izričaja s promotivnim materijalima, rekao je Tomislav Knezović, vlasnik i direktor tvrtke. Ugodno smo iznenađeni interesom za namještaj od slavonskog hrasta koji je odlično prihvaćen od kupaca i tržišta, a to je posljedica naših ulaganja u proces piljenja, sušenja te strojne obrade hrasta najmodernijom tehnologijom koju smo nabavili proteklih godina. Mi smo primjer da se tvrtka može samostalno i pod svojim brendom probiti na svjetsko tržište i ostvariti lijepi rast i solidnu dobit. Na naš promet preko 50 mil. KN prošle godine ostvarili smo dobit od preko 10% a ove godine očekujemo da će dobit biti preko 6 mil. KN. Razvoj novih proizvoda i ulaganja u marketing su ključ našeg uspjeha, jer godišnje preko 300.000 EUR ulažemo u marketing, zaključio je Knezović. www.prostoria.hr

Comments are closed.