Milanski sajam namještaja u znaku uspjeha. Namještaj je i dalje ponos Italije!

Kohlbach / KBE Bioenergie

Oči svjetske stručne javnosti sredinom travnja bile su usmjerene na 51. izdanje najprestižnijeg svjetskog sajma namještaja (I SALONI), kada se u Milanu predstavilo 2.700 talijanskih i stranih izlagača na ovoj međunarodnoj priredbi koja je promovirala najnovije trendove u proizvodnji namještaja, pribora za namještaj i kupaonice, uz usporedno održavanje dvije respektabilne pod-manifestacije: EuroCucine, izložbu kuhinjskog namještaja i Salone Satellite, izložbu međunarodnog dizajna. Ovogodišnji sajam je zabilježio neke rekordne pokazatelje: ukupno ga je posjetilo 331.649 osoba, od čega 188.579 stranih posjetitelja pa je ta kategorija porasla za +5,9%, što analitičari ocjenjuju iznimnim uspjehom obzirom na krizno okruženje u Italiji. Uz strance treba dodati i veliki dolazak Talijana, koji se tradicionalno u velikom broju odazivaju na ovaj sajam pa je u milansko predgrađe Rho stiglo njih preko 105 tisuća. Osim sektorskih stručnjaka, poslom vezanih uz namještaj, sajam je obišlo preko 11.000 stručnjaka za marketing i tržišne komunikacije iz cijeloga svijeta. Sajmovi su važan katalizator prihoda u mnogim zapadnim zemljama pa se još uvijek sajmovanjem zaradi veliki novac. Održavanje samo ove manifestacije u Milanu pokrenulo je prihod od 240 mil. EUR, za večere i catering potrošilo se 17 mil. EUR, dok su posjetitelji u šopingu pridodali potrošnju od daljnjih 18 mil. EUR. To su izuzetni rezultati. Naše misli i očekivanja su ispunjena ne samo brojkama, već posebnom razinom zadovoljstva izlagača, obzirom na stvorene poslovne mogućnosti, izjavio je Roberto Snaidero, predsjednik udruženja Federlegno te dodao da su ove godine veliku ulogu imala događanja povezana s promicanjem kulture. Sajam su posjetili mnogi talijanski političari, ministri, parlamentarci i druge osobe iz institucija sa zaduženjem za gospodarske teme, između ostalih i talijanski premijer Mario Monti, koji je naglasio krucijalnu ulogu i značaj milanskog sajma koji čini žarište ove važne industrije. Spomenuto je da je izvoz namještaja i dalje jedna od najvažnijih poluga talijanskog izvoza pa će se rezultati sajma u Milanu pomno analizirati između institucija zaduženih za promociju u inozemstvu te sektorskih tvrtki, kako bi se pristupilo izradi novih strategija za tržišta koja pokazuju veće zanimanje za talijanski namještaj i druge proizvode izrađene od drva.