Traženje, oblikovanje i zadovoljavanje uskih tržišnih niša mogu biti prava razvojna strategija. Aleš Cantarutti iz FABRIKE PLUS upozorava na slijedeća ishodišta koja moraju poduzeća imati kada se odluče za strategiju niša: dobro poznavanje tržišnih okolnosti i tehnoloških sposobnosti poduzeća, precizno određene tržišne segmente, prikladna organizacijska struktura poduzeća s naglaskom na inovacijskoj kulturi, razvojnoj aktivnosti i tržišnoj usmjerenosti.Među slovenska poduzeća koja su uspješna u traženju tržišnih niša svrstava se i skupina JAVOR PIVKA. Naime, JAVOR se sa različitim programima pojavljuje na nišnim tržištima te postiže bitne tržišne udjele. Zavisno društvo JAVOR STROJI tako ovladava zahtjevno tržište preša za potrebe industrije umjetnih masa i drvne industrije te ovladava čak 75% svjetskog tržišta prešama za izradu plastičnih ploča. Tržišne aktivnosti poduzeća su stoga prilagođene zakonitostima trženja B2B koji temelji na individualnim vezama među kupcima i dobavljačima.