Trgovinom namještaja u hrvatskoj suvereno vlada duopol LESNINA-KIKA, iako dolazak KIKE nije pogodovao domaćim proizvođačima namještaja, doprinio je rušenju cijena. Postavlja se pitanje hoće li dolazak IKEA-e reprizirati pad cijena ili pak dovesti do još žešćeg obračuna konkurencije od onoga na relaciji LESNINA – IKEA? Direktor LESNINE Rajko Magdalenc u Poslovnom dnevniku iznosi da su u 2006. ostvarili rast prihoda do 30%. Također pojašnjava kako je IKEA globalno orijentirana kompanija, što je za LESNINU prednost, budući da gleda lokalno i stoga bolje poznaje navike i potrebe kupaca. Naglašava kako LESNINA ima svoju ciljanu publiku te je usmjerena kvaliteti usluga kroz savjetovanja i pomoć pri odabiru te dostavu i montažu što IKEA ne prakticira. Magdalenc očekuje da će rast prodaje u 2007. godini iznositi 50%.Prema podacima iz HGK, hrvatski proizvođači namještaja u 2006. izvezli su pokućstva u vrijednosti od 303,3 mil. USD. U isto vrijeme na ovdašnje tržište uvezeno je 398,4 mil. USD namještaja. Na prvom mjestu uvoznika nalazi se Italija sa 115,2 mil. USD, zatim slijedi Slovenija sa 74,5 mil. USD, a treća je Poljska sa 35,6 mil. USD.