Nakon više od tri mjeseca od dolaska švedskog trgovca još uvijek nema nekih većih promjena na tržištu namještaja, iako se očekuje da će to dugoročno utjecati na konkurentnost domaćih proizvođača. U sektoru danas radi više od 30.000 ljudi. Kroz beogradsku robnu kuću IKEA prošlo je više od 600.000 kupaca, a najviše su se tražili tekstilni proizvodi, dječji namještaj i dnevne sobe. U Privrednoj komori Srbije ističu pozitivnu stranu dolaska IKEA-e, stoga Ješa Erčić, direktor sektora industrije, skreće pažnju na nove trendove, odnosno sasvim drugačiji odnos prema kupcu. To je nešto što nedostaje srpskoj drvnoj industriji, kao što je repozicioniranje u pravcu dizajna, cijena i kvalitete. Nekada se kupac odredio samo za jedan segment, poput cijene koja je bila glavna stvar. Danas to više nije, istaknuo je direktor Erčić. Slična stajališta imaju i predstavnici proizvođača, poput vlasnika kompanije Jela iz Jagodine Miroljuba Radovanovića, koji smatra da je IKEA donijela zdravu konkurenciju, novi vid izlaganja namještaja, što je, kako kaže, možda i nedostajalo na tržištu Srbije. Vrlo važna stvar je da nikakvog zastoja na tržištu nema. Ljudi normalno rade. Nikakav pad prodaje nije zabilježen, čak se u nekim segmentima javlja i rast, rekao je Radovanović.