Situacija u Italiji nalaže nove poslovne strategije i za Florian Grupu koja je u Hrvatskoj tijekom 2019. razvila poslovanje preko svojih 5 tvrtki s prihodom od oko 450 mil. KN. Od pojave koronavirusa, početkom siječnja grupa je preko poslovne banke osigurala dodatni financijski okvir u visini od 30 mil. KN za financiranje ključnih dobavljača – Hrvatskih šuma, HEP-a, te ostalih dobavljača za sirovinu i prijevoz.
U pripremi je i niz investicija, primjerice, trošak električne energije Florian planira optimizirati ugradnjom solarnih elektrana na svim proizvodnim lokacijama, ukupne priključne snage 7,0 MW, za što su osigurana sredstva, ali je provođenje projekta pomaknuto za period nakon ljeta. Navedenim solarnim elektranama Grupa Florian će osigurati 65% potrebne električne energije u dnevnoj tarifi iz vlastite proizvodnje.
Velika pažnja se trenutno posvećuje odnosima na tržištu jer će se sva sredstva generirana naplatom od kupaca upotrijebiti za tekuću likvidnost i za plaće. – Grupa značajne napore usmjerava prema tržištu u cilju osiguranja distribucijskih kanala prema postojećim kupcima na svjetskim tržištima, uglavnom u prekomorskim zemljama, no situacija se pogoršava manjkom kontejnera koji su preduvjet isporuke robe – rekao je Viktor Horvatinović iz uprave grupacije Florian.