NUNC DEBITIRAO U ZAGREBU: Brend potpisuju Nikola Radeljković i dizajneri iz regije

Kohlbach / KBE Bioenergie

Mladi domaći dizajn brend NUNC, lansiran početkom godine na svjetskom sajmu namještaja u Kölnu, široj se domaćoj javnosti predstavlja na Ambienti. Novi brend u industriji namještaja kojeg potpisuju dizajneri iz regije, posjetiteljima će predstaviti kolekciju namještaja praktične i funkcionalne primjene za dom, poslovne prostore i hotelsko-ugostiteljske interijere.

Dizajn proizvoda interpretira mješavinu srednjoeuropskog i mediteranskog kulturnog nasljeđa s primjesom otomanske tradicije prisutne u Slavoniji. – Dizajneri koji dolaze iz raznih sredina donijeli su vlastito viđenje i interpretaciju konteksta koji im je ipak, po nekom ključu, blizak. Iskustvo bavljenja dizajnom na jugoistoku Europe, nužno usmjerava dizajnera dosjetljivošću, skromnošću i iskrenošću, koje, po mojem mišljenju predstavljaju kvalitetu osjetnu i u proizvodima NUNC-a  – objasnio je dizajner Nikola Radeljković, kurator kolekcije.

NUNC je osnovala Ancona Grupa, a nadovezujući se na njezino višegodišnje iskustvo opremanja velikih hotelskih objekata, proizvodi u NUNC-u su izrađeni u kombinaciji pločastog i ojastučenog namještaja te punog drva i metala.

 

Comments are closed.