INDUSTRIJA PARKETA: Austrijski Tilo prodao 3 mil. m2 i prihodovao 56,9 mil. EUR

U financijskoj godini 2018./2019. (računajući do kraja siječnja) renomirani proizvođač parketa Tilo je uspješno zadržao svoje tržišne pozicije, iako je ostvareni rezultat nominalno pao za 1,9% u odnosu na prihode prethodnih godina. Treba istaknuti kako je tijekom prethodne tri godine Tilo akumulirani promet poboljšao se za više od 20%, stoga je u financijskim godinama 2015./2016. i 2016./2017. zabilježio značajne stope rasta.

U 2017./2018. promet se povećao samo neznatno. U posljednjoj financijskoj godini Tilo je prodao oko 3 mil. m² drvenih podova, dok je čak 45% prodaje ostvareno na domaćem austrijskom tržištu. Tvrtka nije objavila ključne podatke o dobiti, ali na osnovu prilika na tržištu i općenito napete tržišne situacije analitičari se slažu s ocjenom kako je kretanje rezultata profita pozitivno.

Inače, tvrtka u svome priopćenju ističe kako je većina drvenih podova, stepenica i zidnih lajsni zapravo proizvod izrađen od najkvalitetnijeg austrijskog drva. Sama tvrtka danas zapošljava više od 270 radnika, a započela je poslovanje u 50-im godinama prošlog stoljeća.

Comments are closed.