Novi marketinški pristup u prezentaciji domaćeg proizvoda

Kohlbach / KBE Bioenergie

U srijedu 18. listopada povodom početka Ambiente, časopis Drvo & Namještaj te Drvni klaster tradicionalno su organizirali večeru za svoje poslovne partnere, no ove je godine dodatni naglasak bio na predstavnicima medija. Naime, tijekom večere predstavljeni su neki od najavangardnijih proizvoda hrvatske drvne industrije jer u mnoštvu informacija kojima su mediji zasipani direktni kontakt je svakako najučinkovitiji, smatraju proizvođači čiji su proizvodi bili predstavljeni te večeri pred 200-tinjak gostiju. Tako je Eduro predstavio najnoviji ugradbeni ormar s vratima ispunjenim perjem, Pana i Lokve izložile su svoje high-tech prozore u kombinaciji drvo-aluminij, dok je Bilokalnik-drvo prezentirao drvena protupožarna vrata što je jedna od najzanimljivijih inovacija u domaćoj proizvodnji u posljednje vrijeme. Vrhunska vina Krauthaker, čija je degustacija organizirana tijekom večere te plesne točke uz zvukove tanga zaokružili su prezentaciju te potvrdili da neki proizvodi hrvatske drvne industrije itekako mogu parirati svjetskim trendovima.