STRELOVITO RASTE INTERNETSKA PRODAJA NAMJEŠTAJA U SAD-u: Veće su i cijene, a prosječna narudžba iznosi 1.210 USD

Korona pandemija usporava svjetsko tržište i prekida stare prodajne i opskrbne lance, ali otvara i nove prodajne kanale putem interneta. Mnoge internetske kompanije čije je poslovanje bilo ugroženo, preorijentirale su djelatnost na online prodaju, poput Blueport Commerce, vodeće platforme za prodaju ulaznica koja je i ranije razvijala online prodaju.

Proizvođači i trgovci u krizi lakše prihvaćaju nove, inovativne digitalne strategije poput digitalnog marketinga, uključujući i prodaju i oglašavanje putem društvenih mreža, kao i pojavu različitih oblika savjetovanja putem video poziva. Posebno je zanimljiva mogućnost beskontaktne isporuke između dostavljača i kupaca, koja se pokazala vrlo uspješnom i primjerenom tijekom trajanja pandemije.

Blueport Commerce je upravo objavio kako je od početka krize COVID-19 zabilježio veliko povećanje internetske prodaje namještaja, jer je na navedenoj platformi online prodaja u travnju povećana za 81% u odnosu na kraj prošle godine, a upravo je navedeno razdoblje od stručnjaka ocijenjeno kao period povijesno visoke prodaje namještaja. Pojedini oglašivači su na platformi ostvarili znatno veću internetsku prodaju premašivši ukupnu prošlogodišnju prodaju u istom razdoblju (kako na mreži, tako i kroz prodaju u trgovinama).

Modularni kaučevi i sjedeće garniture za dnevne sobe te dijelovi namještaja za blagovaonice su najprodavaniji online proizvodi, budući da tijekom krize dolazi do izražaja snažni interes kupaca za dodatno uređenje doma jer korisnici nastoje što bolje i komfornije iskoristiti produženi boravak kod kuće.

 

Comments are closed.