Kinezi hvalili hrvatski parket na sajmu u Hannoveru. Sklopljeni konkretni poslovi!

KBE Bioenergie

Većina izlagača ovogodišnji nastup na sajmu podova Domotex ocjenjuje vrlo uspješnim i obećavajućim za sektor drvenih podova, koji je posljednjih godina ujedno i najkonkurentnji dio na šumi baziranih industrija u Hrvatskoj. Uglavnom su nas obilazili stari klijenti, istaknuo je Ante Radoš, član uprave vinkovačke Spačve. Ovdje se važno pojavljivati u kontinuitetu, jer veliki svjetski kupci vole postojane i odgovorne dobavljače pa su naš štand obišli važni kupci iz Francuske, dodaje Radoš. S druge strane, neki proizvođači su već na sajmu sklopili konkretne poslove poput čakovačke Pane koja je dogovorila poslove s tri kupca te Pan Parket iz Orahovice koji je već prvog dana sajma zaključio 3 značajna posla za Francusku, Izrael i Kinu. Skoro 90 posto svih upita odnosi se upravo na hrast, a kupci traže sve veću širinu i fleksibilnost u asortimanu i visoku kvalitetu, rekao je Deni Kelava iz komercijalnog odjela Pan Parketa koji tržištu nudi preko 300 varijacija različitih podnih obloga. Drvoproizvod iz Jastrebarskog već tradicionalno na Domotexu predstavlja svoje novitete pa je i ove godine ponudio vrlo zahtjevan višeslojni seljački pod od hrasta za koji zahtjevni kupci pokazuju sve veće zanimanje. Hrvatske štandove, koji su zauzimali najbolje pozicije u paviljonu 8, posjetili su mnogobrojni konkurenti, odnosno proizvođači parketa iz Italije, Austrije i Njemačke, što je svojevrsno priznanje stručnjaka. Zadovoljni smo sajmom u Hannoveru, to je godinama naša važna izvozna prezentacija, ali već u srijedu idemo na sajam u Las Vegas, budući da naša izvozna strategija uključuje stalnu i dinamičnu komunikaciju s novim kupcima i tržištima, a za sada uočavamo dobar interes iz SAD-a, gdje do sada nismo bili snažnije prisutni, ističe Igor Leščić iz Drvoproizvoda. Na Domotex-u svake godine izlaže preko 1.400 tvrtki iz 60 zemalja, a sajam obiđe preko 45.000 stručnih posjetitelja, a sve veći dio važnih kupaca dolazi iz Kine. Tang Wei iz šangajske tvrtke My Floor, kojeg smo zatekli na štandu zagrebačkog Exportdrva, potvrđuje da ubrzanim razvojem Kine nastaje novi sloj bogatog stanovništva koji kupuje svjetske brendove namijenjene graditeljstvu, a upravo je parket iz Europe dio tog imagea i bogati Kinezi traže izvrsne i poznate brendove parketa. Hrvatski drvni klaster će tijekom ove godine organizirati nekoliko studijskih posjeta domaćih tvrtki na udaljena tržišta u cilju uspostave novih prodajnih mreža.

Comments are closed.