KAMPANJA SADNJE 50.000 STABALA U SRBIJI: Inicijatori mediji, tvrtke, institucije i šumarstvo

“Zasadi drvo” naziv je velike kampanje usmjerene na zaštitu okoliša i održivi razvoj, a službeno je počela u Botaničkom vrtu Jevremovac u Beogradu, koji ove godine slavi 130 godina i nastavlja Pančićevu ideju edukacije stanovništva.

Akciju su pokrenuli Adria Media Grupa (AMG) i DM Drogerie Markt, uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, Uprave za šume, JP Srbijašuma, JP Vojvodinašuma, Pokreta gorana Srbije i Privredne komore Srbije. Kampanja će trajati 4 mjeseca i usmjerena je na edukaciju i podizanje svijesti građana o značaju šuma, a potom će tijekom jeseni uslijediti pošumljavanje. Kada planirate bolju budućnost i imate viziju, sadite drveće.

Ovom akcijom značajno ćemo obnoviti površine pod šumom, ali ćemo i dodatno jačati obrambene kapacitete u pogledu smanjenja posljedica od bujičnih voda i poplava, rekao je tom prigodom ministar poljoprivrede Branislav Nedimović, dodajući kako se bez šuma ne mogu riješiti problemi poplava, niti zagađenost zraka u gradovima. U ovoj akciji, očekuje se sadnja 50.000 sadnica širom Srbije, uz široko sudjelovanje građana koji će posljednje subote u listopadu imati priliku zasaditi svoje drvo, a sadnice će biti osigurane na nizu lokacija širom Srbije.

Comments are closed.