Jysk ima 21 trgovinu namještaja u Hrvatskoj. Otvorena trgovina i u Subotici

Kohlbach / KBE Bioenergie

Skandinavski lanac namještaja, danski JYSK, jača svoju ponudu u Hrvatskoj i zemljama Regije. Nakon zagrebačkih trgovina i širenja po manjim hrvatskim mjestima, otvorena su i prodajna mjesta u Osijeku i Rijeci. Ovaj priznati međunarodni maloprodajni lanac ima sličnu kupovnu filozofiju kao Ikea, odnosno proizvode po modelu „sve za kuću“. Danas Grupacija Jysk obuhvaća oko 1.850 trgovina u 35 država diljem svijeta, a nedavno su otvorene trgovine u Kini te ove godine i u Srbiji. Srbija je sada četvrta balkanska zemlja u kojoj Danci imaju svoje prodavaonice – nakon Slovenije, Hrvatske te Bosne i Hercegovine, Jysk ambiciozno započinje s poslovanjem i na srpskom tržištu. Ova namještajska grupacija tjedno otvara dvije do tri nove prodavaonice namještaja širom svijeta. „Za nas je bilo relativno jeftino proširiti svoje poslovanje na područje Srbije, s obzirom na to da ovdje ne postoji realna konkurencija, a nadamo se i vjerujemo da ćemo imati uspjeha sa svojom ponudom kvalitetnih proizvoda po odličnim cijenama”, rekao je vlasnik Jysk-a Lars Larsen, jedna od danskih poslovnih ikona, čovjek koji je 1979. otvorio prvu trgovinu u Danskoj. Salon u Subotici označava prvi korak u strategiji grupe koja planira otvoriti oko 40 trgovina u Srbiji. “Srbija ima ogroman potencijal i ovdje vidim velike mogućnosti, posebice ako zemlja uđe u EU u narednim godinama. Današnje tržište karakteriziraju krajnosti, a sigurna sam da će Srbi prepoznati Jysk kao mjesto gdje mogu dobiti najviše za svoj novac”, rekla je Vesna Kukić Lončarić, tvrtkin direktor za zapadni Balkan. Godišnji promet Grupacije iznosi oko 2,35 milijarde eura, a u Jysk-u radi gotovo 16.000 zaposlenika.