IVIĆ PAŠALIĆ: Pokrenuli smo nacionalni brend za namještaj i prateće proizvode

Hrvatski prostor življenja – Europsko gospodarsko interesno udruženje (EGIU) novoosnovana je organizacija, koja ima za cilj promociju proizvodnje finalnih drvnih proizvoda u RH. Tu se prije svega misli na namještaj te prateće proizvode (drveni interijeri po mjeri, gotove podne i zidne obloge, prozori, vrata i drvna galanterija). U tom smislu, EGIU je pokretač nacionalnog brenda, odnosno certifikata koji označava hrvatske proizvode, koji moraju zadovoljiti kriterije inovativnog dizajna te kvalitete izrade, koji jamči da se radi o proizvodima više dodane vrijednosti. ˝Nacionalni brend je planiran kako bi postao označitelj kvalitete zemlje porijekla kao svojevrsna nacionalna vrijednost. Ambicija Hrvatskog prostora življenja EGIU je da stvaranjem nove dodane vrijednosti u industriji namještaja potakne pozitivne procese u ovom sektoru, u koje su pozvani sudjelovati i drugi zainteresirani proizvođači˝, izjavio je jedan od utemeljitelja dr. Ivić Pašalić ispred tvrtke Mundus Viridis. Osim Mundusa, pokretači su još i tvrtke Prima namještaj i DI Klana, već afirmirane u sektoru drvne industrije i industrije namještaja.

Comments are closed.