IKEA u muzeju i u politici

Kohlbach / KBE Bioenergie

Osim što i u vrijeme financijske krize ostvaruje pozitivne poslovne rezultate, IKEA je ušla u povijest i nečim nesvakidašnjim. Naime, u Münchenu je otvorena izložba poznatog švedskog namještaja pod nazivom „Demokratski dizajn-IKEA“ čiji je moto „Stvaran i povoljan-dizajn za svakog“. Tako je IKEA dobrim dizajnom i povoljnim cijenama našla svoje mjesto i u muzeju. Međutim, neobičnim promocijama švedskog giganta tu nije kraj. Nedavno je talijanski premijer Silvio Berlusconi prilikom posjeta beskućnicima iz L’Aquile koji su u potresu 6. travnja izgubili krov nad glavom rekao da se smjeste u stanovima koji su im stavljeni na raspolaganje i da si pokućstvo o državnom trošku kupe u IKEA-i. „Još ima mjesta u hotelima i u 1.300 stanova koji su ostali prazni. Dovoljno je otići u IKEA-u i namjestiti stan s malo novca“, rekao je tom prilikom Berlusconi.